Decontare:

Ghid de buna practica

 

 

ANUNT CONTRACTARE

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 6 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 13.08 – 20.08.2012.

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 5 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 18.07 – 25.07.2012.

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 4 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 27.06 – 04.07.2012.

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 3 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 22.06 – 29.06.2012.

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 2 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 05.06 – 12.06.2012.

Pentru proiectele finantabile din sesiunea 1 “Cecuri de inovare’’ contractarea se va face
in perioada 14.05 – 21.05.2012.

 

Documentele necesare contractarii se vor elabora de catre Contractorul – Beneficiar. Acestea se vor depune de catre responsabilul de proiect al Contractorului Beneficar la sediul UEFISCDI, strada Mendeleev nr. 21 – 25, etaj 4, camera 423, Program INOVARE sau se pot transmite prin posta.

Conventia de avans (daca se solicita avans) se va completata de catre furnizorul de servicii si se va transmite la UEFISCDI dupa incasarea finantarii de 10% de la beneficiar, in trei exemplare. Se vor anexa urmatoarele documente justificative: factura fiscala, ordinul de plata si extrasul de cont.

Documentele necesare contractarii:

Contractul

– Cererea de finatare – printata din aplicatia online – Anexa 1

– Declaratii privind eligibilitatea – Anexa 7, Anexa 8, Anexa 9, Anexa 10, Anexa 13.

– Devizul cadru – Anexa 11

– Planificarea proiectului – Anexa 12

Str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, cod 010362 Bucuresti
Tel: 021/ 302 38 50; Fax: 021/ 311 59 92